24h購物| | PChome| 登入
2003-12-06 12:55:10| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Nov~Dec5th 2003

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

繁忙(定懶惰?)的我已經一個月無寫日記了~~

umm...十一月.....剩係記得兩日....

十一月九號﹕Terence生日~ 下晝打左八圈﹐然後夜晚去左星馬印食晚飯~ 我同CLAU同MI送了滑雪手套俾佢\做生日禮物~ 之後我地去左佢\女朋友屋企睇鬼片﹐分別時日本的咒怨(定怨咒?!!!) 同韓國的\"唔記得叫咩名\"..... 阿SING做臨時解釋員﹐因為無佢\睇了三次的經驗咒怨真係幾難明~~呵呵~~~ 套韓國片我都覺得唔錯~~但無膽的阿CLAU一開始就走了... 她怕怕...

十一月二十九日﹕星生日~ 我同佢\同BEN同TER去左DT食飯~ 個間日本餐\廳好有日本FEEL... 幾特別的~~ 之後食雪糕~ 之後去左唱K... 好鬼搞笑我地唱晒英文歌~ 又RAP又HIP HOP...= _=\" 之後RAY JOIN埋我地就去左督波... 督左九年都仲有成臺波~ 我地認真水皮~~
之後已經好累... 所以到最後都無食到個\"佢\叫我唔好話俾人聽佢\鐘意食既chestnut\"蛋糕 -_-

umm.....講返今日~ (十二月五號) 尋日考左兩科FINAL﹐到下個禮拜先再考~ 而今日就去左滑雪呀~~我地TAKE LESSON 好正~ LEVEL 3...條友勁教我地TRICKS... 又JUMP又剩~ 不過我就當然做唔到啦~ 淨係識180 同360轉圈個招~~ 今日CYPRESS好正~ 又多雪又少人!! LESSON得我地五個好似PRIVATE LESSON 咁~~ 不過之後好大風囉﹐所以六點拎就返屋企喇~~

台長: Can
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文