24h購物| | PChome| 登入
2006-04-09 23:06:14| 人氣53| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

4月8日晴

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

其實自己個天空都唔錯ar,起碼仲有大怪獸,仲有我o既家人,朋友. 唔要格硬滆入佢地,順其自然把la.“我o既人生唔係淨係得你地” ,我唔係發悔氣的.

同大佬仔去咖啡灣,sweetsweet!,傾左好多計,坦白講左好多感受佢知,當然佢唔會明,不竟男人同女人睇o野係唔同.女人係好麻煩的,我都係個麻煩gf!我怕有日真係會產生敵意,唔想o甘樣.但願真係我諗多左.唔會特登做什麼o黎爭取什麼,只要用個心o黎對人就得,順其自然把la.唔要再為呢d唔開心!

我個目標係要成為好似嘉敏o甘o既女仔!!Nice nice nice!加油加油!

多謝你封信,睇完開心返,至少還有你.

台長: Bubibu
人氣(53) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文