24h購物| | PChome| 登入
2006-08-23 20:23:58| 人氣62| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

歐洲奇遇記Day 6---蒙地卡羅受辱記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日陽光普照,朝早食左個杯麵後就精神奕奕咁出發去國中之國摩納哥。阿Sam話摩納哥有賭場,亦有好多有錢人o係度渡假,所以入去LV買袋都唔係太難,閒閒地都幾個返出黎。我對呢站亦有相當大o既期望,所以諗住博下唔用passport買喇!

摩納哥只係o係尼斯隔離,搭火車只須二十分鐘。唔知係咪因為個地方有錢,所以連個車站都靚 d。通街o既的士都係Benz,個遊艇碼頭 d 水藍到不得了,真係一個人間天堂!我同Cindy又係第一隊入去,慢慢行條斜路上去搵間shop,有左羅馬o個次經驗後每次都好驚搵唔到間shop,要行冤枉路。好彩今次問下人之後都好快搵到,我地深呼吸一下扮晒好開心好 relax咁就入去喇。

入到去都有少少不祥o既預感架喇……因為我地行左兩轉都無人黎 serve我地(係無人黎,而係無人喎!)。而個sales更加o係度撩手指甲囉,勁串!跟住Cindy有個好好o既男sales serve佢,咁我自己就繼續慢慢睇,終於叫到個面口勁衰o既女sales比袋我睇喇(因為無得選擇)……我揀左一袋一銀包後佢就叫我show passport,我話本passport o係Hotel所以無帶,咁佢就唔比我買啦~我話我同個fd一齊黎,睇下佢有冇passport先。跟住行去Cindy度,佢有show passport,但勁串sales依然唔比我買,OK,咁咪算囉!本來我都仲扮睇下 d袋,點知個勁串sales 拎拎下袋比我竟然走左去,仲要係除埋制服走出門口。咩事呀?粒聲唔出走左去?就咁掉低我o係度傻下傻下咁……之後我都嘗試問下個manager係咪無passport唔買得,佢無端端又叫我揀袋比錢喎。正當我比錢之際,佢又叫我show passport……喂,我咪同你講左無囉!係我英文講得唔好定係你接收有問題呀?我話No passport喎,跟住佢咪話:No passport?NO!既然都試左兩次,咁我就安份守紀坐o係度等Cindy喇。

突然,有個唔知o係邊度冒出黎o既Manager走去Cindy度,話唔比佢買咁多!Cindy個Nice Sales仲幫佢講說話,猛話How come?佢買野送比人架喎之類。點知Manager連個Nice Sales都鬧埋,最後掉低一句”You can Buy One or Nothing”(記住!個One字聲調有少少提高,面口勁串!)比我地……show埋passport都仲係買得一個,兼且仲要好似乞咁,我同Cindy最後都話OK,Fine!就掉頭走……之後影相都無晒mood,白白浪費左呢個咁靚o既環境……落到去見到阿Sam就即刻訴苦啦,佢都好驚訝今日 d sales咁串,佢仲好驚全軍覆沒添!佢叫我同Cindy返去尼斯間shop試下,我同Cindy都即刻捱住肚餓搭火車返尼斯喇……尼斯遭遇又點?d sales又有冇好d?睇埋下集啦!
成街都係名牌車,咁靚o既環境下受辱......

台長: 小麵
人氣(62) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文