24h購物| | PChome| 登入
2004-05-01 02:12:33| 人氣131| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

安慰獎

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

雖然今日下午極度悲哀
但係黃昏回校參加一個頒獎典禮
見番班師兄弟
又食下野
影下相
開心番

今次既頒獎禮
係學校為答謝番一些
為學校出了力的體育團隊
今年新列入校隊的跆拳
雖然今次既團隊成績不太美滿
但總算不過不失

大家還記得小弟都有為poly出了分力呢??

因為今年係final year
對出席影相會特別敏感
因為相趁最後機會
多留倩影o麻!

圖為今日一眾師兄弟影既大合照
當然還有一大班已畢了業又抑話非校隊既師兄弟
多謝大家既努力
我地poly先有咁既成績!

我雖然係將要離開poly
唔可以已學生既生份參加大專賽
話唔定我下年係眾多助教之一呢~
希望我不是愛夢吧
只要努力一點
一定可以!

(下排左3就係我了,我係最重磅的一個呢!)

台長: BOYANSUNG
人氣(131) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文