24h購物| | PChome| 登入
2005-12-09 14:59:32| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

新世紀的人話

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

新世紀的人話
新世紀的人話, 我係做物業管理, 其實就係看更
新世紀的人話, 我係搞本工經濟, 其實即係趁墟做小販
新世紀的人話, 我係做物流, 其實係做搬運, 亦即係苦力也
新世紀的人話, 我係做資訊科技, 其實係賣電話
新世紀的人話, 我係搞另類醫療, 其實即係同人做按摩
新世紀的人話, 我係搞視覺藝術, 其實即係同人美容, 洗頭電髮
新世紀的人話, 我係搞創意經濟, 其實即係街邊賣翻版
新世紀的人話, 我搞中港貿易, 其實即係做水客走水貨
新世紀的人話, 我係搞珠三角融合, 即係上深圳滾

還有一些日常用語, 都是新的理解
我間舖頭正在內部裝修, 其實, 已經關門執笠
我間公司諗住搞上市, 其實, 老闆想刮最後一筆, 然後甩身鬆人
我繼續進修, 即係無工作
我想創業, 即係剛剛失業
這是新時代語言, 如不學習, 就會落後於形勢

台長: §*張 雪*§
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 搞笑趣味(笑話、趣事、kuso)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文