24h購物| | PChome| 登入
2006-06-26 19:47:12| 人氣132| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

一個好索的女人

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

食完飯。。梗係去買d生果補充下後方資源喇。。

傾住。。ABU做唔做社聯協作部部長。。

傾住。。ABU要做一只寵物。。被人養住。。

忽然之間。。我見到咗距。。

一個好索的女人。。
其實。。係士多買牛奶已經見到咗距。。

其實。。距真係好鬼索。。樣索。。身材索。。look都索。。

其實。。距條仔都好鬼索。。

其實。。距就喺同我一齊pop jazz過的女仔。。

其實。。我以前都無乜點留意距。。

只是。。我同距分享過我的SOBRANIE。。

此刻。。索到我返到宿舍都要情不自禁索多幾啖煙。。

哈哈。。距係我認爲係依閒學校見過的排名第二的索女。。又型又正。。
好喇。。

終于返到我生存咗七百一十二天的宿舍。。

這閒八万六千四百秒都冷氣迴旋的宿舍。。

濃濃咖啡味。。

淡淡煙草味。。

微微香水味。。

這閒宿舍。。

其實亦索。。

台長: SeRenDiPiTy!
人氣(132) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文