24h購物| | PChome| 登入
2006-05-08 14:12:41| 人氣93| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

撞見雨天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

同拉左負離子不食飯食減肥餐的abu,淋淋,patrick,東東去左百搭果。。

甘筍汁依然好好飲。。

未左拯救只剩低¥30的親愛的妹妹。。

我白白癡癡gum係工行儸左籌143。。等左成40mins。。去到counter sin被告知。。跨行匯款需要朝早11點之前。。shit!!

返來途中自己嬲爆爆。。最重要覺得自己好無用。。常識既野對我總是最大的挑戰。。好低B。。低B到死!!低B至極!!

不過。。天意如此。。

行到快入側門時,有個好高的白色衫物體系我不遠處經過。。

我無注意繼續前行。。

點知有個聲音叫住左我。。

一睇。。

出乎意料。。

童童。。

想起都好鬼耐la。。

微笑著傾左幾句。。

“剪短左頭髮?”

“無吖,夾左係後面je,熱吖。”

知道左。。這個月20號。。距要走喇。。

feel到自己好大感觸感。。聲都好似變咪。。哈哈。。

say goodbye之後,淚水打左兩個round。。都係縮左返去。。

覺得要練成精喇。。

就係唔到半個鐘前。。

就gum樣。。

毫無心理準備。。

好無任何預兆。。

距叫住左我。。

隔左好耐好耐好耐之後既一次“撞見”。。

返到來。。

對住快鏡。。

覺得好似係銀行無止境的等待就係為左這次“撞見”。。


台長: SeRenDiPiTy!
人氣(93) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文