24h購物| | PChome| 登入
2006-01-08 03:58:20| 人氣227| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

撞到rock友

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今晚超超開心啊,becoz無意中穩到三五知己。。

原來人馬Emma N 雙魚Stella都識少少piano n drum傢。。

Emma聼音樂d taste同我好似。。又中意say下d星座野喇。。tarot喇。。

哈哈。。

同咪send咗勁多我勁中意既rock music俾我。。如獲珍寶ar。。

super love Maroon’s harder to breath la..N U2’s vertigo..

U2不嬲都listen開。。經典傢喇。。

仲要俾我穩返L’Arc en Ciel個靚仔hyde..wakakaka..失而復得。。

講到d日本歌。。Stella勁熟lor。。but我唔多中意。。唔listen tim。。

becoz我覺得sing日文好似鬧交gum。。好嘈lor。。

only除咗Yoshiki既鋼琴曲。。

講起sin念起前排部機format之後乜都無曬。。

嗯。。即刻download!!。。

my Yoshiki’s crucify my love歸來la。。

既悲烈又神聖。。。

腦海中滿是Yoshiki透明既三角鋼琴。。。好好feel。。。

仲有距那透明的鼓。。

嗯。。有一日。。

我都要擁有一套TAMA既透明既鼓。。係海邊的月光下演奏。。

好正好浪漫。。懶有情調gum lor。。so what?? I like it。。

嗯。。piano。。我要彈奏夢中的婚禮。。

至於鼓。。未夠功力solo ar。。連演奏咩都唔夠功力念ar。。

嗯。。果日The V.個主音吉他手阿Ken send俾我果首Ha-ash既Estes Donde Estes都啱曬我taste。。
“一聽到果前四拍,我就知依首歌唔會令我失望”。。
“我中意既歌從來無令人失望過”。。

嗯。。嗯。。嗯。。gum多gum正gum啱曬我既歌。。開心到暈tim。。

唔記得咗我身処考試模式中,9號考三科:
morning--保險法
afternoon--民事訴訟法
evening--中西法律文化

哈哈。。哈哈。。

我想睇下臨危不懼的我到時可以點死得轟轟烈烈。。期待中。。

台長: SeRenDiPiTy!

您可能對以下文章有興趣

人氣(227) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文