24h購物| | PChome| 登入
2005-10-11 22:00:20| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

牛一牛一

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日。。牛一牛一 la babybokie。。

下午,俾一個好重要好重要好重要既人既長途電話搞到喊左。。短短幾秒鐘。。我已經控制唔到d淚水,除低白色膠框眼鏡。。淚水肆意起舞。。坐左系經院側門樓梯度。。好傻。。

尋晚,收到十九隻pink roses(據說代表牛一),仲有芝華士12,仲有elsa突然間既巨型版pencil。。收花交接儀式,感覺有少少唔自在,becoz我仲尚未ready掛。。My god。。

好多謝好多謝尋晚既每一個人。。AbuAnkie,吳志,琳琳,阿倫,童童,Myth。。

中森名菜九七九之後,來到阿倫既香閨,聽講有好多玩具。。甘又真系有既。。紙牌,殘酷飛行棋,瘋狂俄羅斯。。跟住。。又一次不省人事。。

Remember
。。好鬼迷戀訓系廁所度。。

myth
講得岩既,廁所又窄,人地又要有幾甘上下先。。唔知幾辛苦。。你仲話要練跆拳道。。

不過,我未念好是否出征已經陣亡la。。

今個牛一,大喊大叫又有,hurt又有,煙吖酒吖花吖雪茄吖全齊。。

好似無cake wor。。唔緊要。。maybe一陣就有喇。。La la la la la。。Hoho hoho hoho hoho。。

花花世界多美好。。點解人既天性就系會期待。。

期待next moment
期待tomorrow
期待the future

期待越多,越辛苦。。期待越大,越痛苦。。

仲會有失望失落之時。。

人吖人。。如此這般。。這般轟轟烈烈。。震盪著陶醉。。迷亂著墮落。。

為所欲為。。only為左。。相夫教子。。幾多偉大,幾多感人。。

做人難,做女人更加難,做非男非女異類一族真系難上加難。。吹水。。。。吹雪嘖。。。。

何必嘞何必嘞。。

ur happy so i’m happy。。

你眉頭開了,所以我笑了
你眼睛紅了,我的天灰了

你頭髮濕了,所以我熱了
你覺得累了,所以我睡了

呵,天曉得,既然說,你快樂於是我快樂
玫瑰都開了,我還想怎麼呢
求之不得,求不得,天造地設一樣的難得
喜怒哀樂,由我來重蹈你覆轍

la。。la。。la。。

不管為什麼,心安理得。。



台長: SeRenDiPiTy!
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文