24h購物| | PChome| 登入
2005-09-20 22:43:43| 人氣56| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

胡思亂想

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

信誓旦旦,話過不想,卻點解一次又一次沉迷其中

胡思又亂想,想這樣又想那樣。。



前幾日見到JasonQQ簽名度寫住病入膏肓,4天居然瘦左15,我心痛

但我唔知我可以做d乜去關心距

我唔想有任何藉口讓我就又甘樣,對距都唔好

maybe
。。距一d都唔知我想要乜,同樣的,我亦都一d都唔知距想要d

距簽名未改之前,蒼茫大地,誰主沉浮,好明顯,距好努力開創仕途之路,我本就唔應該去打擾人地

Abu
話我自虐,或者無錯。。

我的天性有問題。。


。。。。。。。。。。。。。。。。。寫左甘多,又會因為操作不當無曬
。。。。。。。。。。。。。。。算喇,我一早就應該俾自己平靜d
。。。。。。。。。。。。渺小,地球繼續公轉自轉
。。。。。。。。。大學生,繼續返學拍拖
。。。。。。朋友們,繼續有淚有笑
。。。我,繼續忙忙碌碌


朝思暮想,我開始忘記自己

尋日7堂課既我,返左一堂民訴,沒有想像中的專心

課上反而開始又一次懷念珠海的日子,心境。。

黎明前仲有黑暗襲擊。。


打開窗簾,陽光明媚,好少有見到陽光普照我可以甘樣欣喜若狂。。宿舍California Dreaming既音符旋繞跳動。。

好陽光的一日,oklet’s go...just do it…will be a busy girl...


。。。下午返學前寫的,可惜網頁故障!


台長: SeRenDiPiTy!

您可能對以下文章有興趣

人氣(56) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文