24h購物| | PChome| 登入
2004-02-14 23:17:03| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

情人節快樂

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係2004年2月14日(情人節)

雖然我沒有情人,但我仍覺得很快樂
我並不覺得孤獨..而且很warm~

身邊的你們都拍著拖,
1st..2nd.. 4th
還有jerry..rib..

一個人.其實都唔係咁可怕o者!
雖然我不害怕一個人,
但我也不會去多人既地方
始終.見到人地一pair pair,
拿著花,拿著大公仔,拿著一份份既禮物..
個心係有d野既..好灰架ma!!

prince..呢排同你傾計..
令我諗返好多野,反省左好多野
或者拍拖唔係為左感動..
真心的愛一個人難,
被一個人愛也煩!

呢排睇左幾套戲
花好月圓,見習黑玫瑰..
還有..最想看的「地下鐵」
我滿足了..謝謝你!!

這樣的生活我夠了..
快樂不需要太多,
夠存放在心就可以了!

我快樂了..真的快樂^^

仲有..謝謝王子的kitty!!
i love it!
謝謝jerry的星星,
我知道喇!我會找回我的幸福!

to all of u:
情人節快樂!!甜甜蜜蜜!!

台長: 藍藍
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文