24h購物| | PChome| 登入
2004-05-26 00:39:49| 人氣7| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

工作成就~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我最近有兩位朋友有轉工加薪的機會...
令我突然間諗記我的朋友們, 大多正在工作, 而且大多有不錯前途~~~
例如我有兩名物流業巨子朋友, 有的在律師行半工讀, 有的給人高薪挖角, 有的打算自組公司, 也有的在香港政府實現港人治港....也有的在修讀碩士~~
但回看自己呢? 好原地踏步.... 雖然大家對我的工作能力很有信心, 但始終我未曾試過, 結果是怎樣也没有人知...... 但無論如何都要樂觀一點, 我相信未來是在自己的手中o拉!

o係到等我一次過回應吓之前的幾個留言:
WH: 多謝你重係咁支持我的幽默感呀.... 識欣賞的人唔係咁多架~~~ 有品味!
Q: 我真係估唔到你係邊個呀, 但都多謝你睇我寫的日記, 我有兩個令我努力生活的人, 一個係我媽媽, 而另一個係..........秘密!
ahfei: 唔駛客氣喎, 以前的日子真係好開心... 等我地一齊係香港出現時再一齊玩過~~
我好鍾意睇大家的留言, 好似可以同大家傾吓計咁~~~ 所以大家多d留言, 我會回應大家架!

台長: Sunny
人氣(7) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文