24h購物| | PChome| 登入
2004-08-31 02:04:27| 人氣66| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

新生加慶祝之日~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好奈未試過七點起身/~~
仲有一日就要日日做~應該係以後六點幾
其實返到去由頭劣到尾~扮曬鎮定咁
最怕就係校規果到 執行得比宣道嚴咁 逆來順受呢~
中六既要求是多過中五果炸~/
而d老師都係d平易近人既~個班主任仲好精明~扮下乖先~heee
唔記得有幾多男仔~十個掛~p話~個個都好似好易相處咁/~
仲有靚仔~~pandol發曬顛啦已經~蝦~~女仔就冇留意~~~害羞~
好劣九月一 ><"係有種不安既感覺
聽完後都冇咩值得留戀 唯有走la~去影相~~應該好核突~不看也罷~
係喎~~其實pandol著何福堂定宣道都冇乜分別~係依家獨特囉~
反而係紮唔紮辮既問題~
之後返屋企休息換衫~~準備去wilson~家~~
in fact去到諗住訓陣~~~因為嚮佢屋企訓係超爆好訓~加上又累又唔想打機~
但竟然叫我打牌/果刻係即想自廢牌功~~
好在愈打愈high~唔洗做出蔥王~~可惜要收野~
經過一番爭扎~~其實冇~~結果又bbq轉左叫pizza ya~~太姣la~
又重獲食pizza既興奮~我好享受gaa~又唔洗錢喎~~~生日大曬/~幾爽ar~
跟住又聽左好多八卦野~but都唔記得曬~
笑完咪算~~~
有豪哥一定冇冷場~~lee d就值得回味啦~蝦~~
最後梗係開心~~~唱生日歌就多la~
原來聽勁多人唱俾你聽真係幾感動~以前細個都唔覺/~
或者下年會冇咁多人掛~~~唔知呀
仲有非常多謝你地同我趕生日快樂~
and送禮俾我~~又知我恨要個銀包~
買個新款既 用唔慣潮野 以後一定唔會唔見!!
分離在即幸好不是相隔兩極~日後是再有機會一齊笑一齊食一齊低b~

hee~唔怕趕~食完野~~有意冇意睇左左大家一陣~唔好介意
係咪經過個會考~都有點分別比以前/好事來的~~~
very good/~~各位~記住努力學業吧!!~!!!

台長: 魚圈
人氣(66) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文