24h購物| | PChome| 登入
2003-11-17 22:16:20| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

堆沙比賽背後

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日堆沙比賽完既lunch時間,我坐係樹下休息,跟住有個弱智人士行過黎我度,佢係參加展能組既界別既,見佢拎住d麥當勞勁論盡...我咪幫佢囉...之後佢就坐係我隔離食野。

幫完佢我咪繼續坐係度休息囉,冇理由走開咁衰嘛..之後就聽下佢講野囉,佢地好鍾意講野..雖然真係講得好唔清楚,但我都嚐試去聽,之後聽到d咩就同佢講番係咪xxxx呀?跟住佢就好興奮咁繼續講,連野都唔記得食,咁我咪叫佢食野先囉,佢就話阿sir話唔可以食咁快,仲話阿sir請晒佢地弱智中心d人食野..我見佢真係好易開心..做人簡單真好!

之後佢又同我講佢個名..又叫我義工姐姐、黃金海岸姐姐同堆沙姐姐...哈哈...

跟住阿雀打比我,問我做咩同佢咁好傾? 佢話佢都聽唔明佢講咩wor..哈哈..佢仲話我真係勁,吸引唔同類型既男士咁話wor...=.=

咁我覺得同唔同既人講唔同既野je,冇理由因為人地弱智唔理人...同埋佢地好鍾意同人講野,我地唔應該抗拒同排斥佢地,反而應該幫助佢地建立自信,唔係咩?

台長: tiFf~
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文