24h購物| | PChome| 登入
2004-06-01 19:08:15| 人氣114| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

畢業後的一個月

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

1.被他教訓:「你知唔知道你飲完酒之後係會變成另一個人?」自覺極度瘀皮,不過我既然神智不清,又點會知自己做/講緊咩呢…? 唉,又唔飲得,預計唔到自己酒量 (可以因為半杯Long Island而爛碎…超白痴),成日貓…唔可以再比自己咁樣!!!胡亂既事一次就夠,我唔會比自己有下次!!!決定唔飲酒,即使Clubbing!!!

2.估唔到既係我同佢之間既「business」竟然因為件堪稱低能既事而中止。而他的explanation實在令我大惑不解,不過whatever啦,唔想去諗,佢話無咪無囉,我亦無謂同佢扣帽子,夠!

3.被人迫搞Grad Show…仲要臨開前一個禮拜先叫我搞…冇$搞,無時間準備,亦無興趣搞,可以預計到個結果係… 朋友們如果賞面參觀既話,千萬唔好對我個booth抱有任何expectation…

4.由於d穀種已經比我食晒,所以而家既境況可以話係「窮到PK」。雖然對於錢我從來都唔要求多,但我發現自由係要用錢去backup的: 冇錢你做好多野都會被tied(甚至想出街都會因為八達通負左$而出唔到)。好多謝好多想support我的人,但我真係唔想成為任何人的burden,even我屋企人既錢我都唔會用… 好在前排又「燃燒青春」賣左幾日i-pod,天呀求下你快d出cheque啦!!!

5.王丹<<沒有煙抽的日子>>: 「手裡沒有煙,那就劃一根火柴吧,去抽你的無奈……」看!窮亦可以窮得好詩意的 (雖然我係唔食煙的)。My version: 口裡沒有食物,那就吞一啖口水吧,去吞你的無奈……(簡直係苦中作樂之王)

6.去石澳,以為應該幾好玩…但結果係﹕對住三條全程齋訓既死魚 + 一個爛女人! 我同愛妻只能夠自己natural high --二人發巔於海灘「好有青春活力」地「跳躍」同埋玩「得意Duplicated B」。對於個日既總結﹕其實個「阿希」可唔可以唔好再意圖搞gag???佢講既笑話係一.D.都.唔.好.笑!!!

7.看到「爛女人」,慶幸自己都只係比較粗魯啫,而唔係「爛」,起碼唔爛口,亦唔食煙,亦唔會開口埋口「執幾擠」…而因為見到佢咁,我更立志要improve自己,至少唔好失禮自己,謹記「面係人地比,架係自己丟」呢句話。

8.感到自己最近身同心都比較墮落……shame on myself……對近來「Messy and Nasty」的自己,慶幸只係輕輕踩左一步入去,仲可以救得番,我會反省。知道對自己的原則同要求一定要堅守,因為降得一次,就會有下次,萬劫不復。有睇我diary的好朋友,請你地見證我響呢度對自己make a promise: 我一定會堅守我的原則,我唔會再比自己depreciate!

9.祝賀「我的心愛」Lit搵到好工同好仔!簡直財色兼收! 不過愛妻,你玩完要知定番屋企啊~!

台長: 謝小白
人氣(114) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文