24h購物| | PChome| 登入
2008-05-22 18:58:08| 人氣529| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

看的很徹底*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



果然
我消失了一陣子
就跟大家都遠了
原本跟我好的那幾個離我很遠了現在



果然被說中了
酒肉朋友

當羽毛說這句話的時候

我哭了

我說我跟她們不是這樣


但是我現在發現
我們是酒肉朋友而已




Really I vanish the period of time on to be all far with everybody
originally have left with my good that several my very far present



Was really said has hit the wine and meat friend

When the feather said this speech time

I cried

I said I with them am not this


But I now discovered we are the wine and meat friend



打英文
因為我爽


Nobody cares about this section of friendship

My caring about is regarded as the air





然後我不在就沒有看文章
最一開始每篇破千
後來只能破五百
現在呢
連破一百都沒有辦法

唉呀
大家都為了留言而留言
我不想打文章了


台長: 靳阿喵*
人氣(529) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)
TOP
詳全文