24h購物| | PChome| 登入
2006-03-08 23:13:03| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

大會堂REVISE

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日又去左大會堂溫書啦
我同冬都好中2果度!!
早知次前唔去圖書館啦
但唔去冬未見唔到CUTIE BOY囉?
KAKA~~~有得必有失
買左丞琳新cd"遇上愛"既預訂板啦
靚靚的sticker同貼紙簿
lovelovelove~!
佢17號出啦..剛好是我考oral的大日子
rainnie你要保佑我丫
仲有4日就係柏的生日
..咁0岩sunday生日的
真係好~~我決定霸你sat算啦
其實我都唔係好想理你
但你教我中化都教得幾好
生日禮物唔比好衰咁> <
反正都買左...唔送都丟的啦!!
kakaka~~~~
好中2聽DAVID SOUL既DON’T GIVE UP ON US
好好聽丫
我唔會GIVE UP架
冇人可以叫我GIVE UP!!!!!!!!!!!!!

台長: 梳乎厘
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文