24h購物| | PChome| 登入
2004-03-18 10:57:27| 人氣61| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

至愛係你!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

大家睇到呢個topic係咪以為我又講阿b呢?hoho~~不過我唸你地睇到張相就知咩一回事啦!佢就係我今期新寵……Toplus AG280!

而家每個星期上大學文選我都鐘意買雜誌上堂睇,因為呢科實在太悶啦,仲要我上足3粒鐘,唔搵d野攪下真係會悶死都未落堂。無意中睇到佢介紹呢部機,就即刻令我一見鍾情啦!

佢係全球第一部有閃光燈既手機,熟我既朋友都知我有幾鐘意影相咖啦,直到而家,雖然少左去舖頭幫手,但我每日仍然都係機不離身,影snapshot亦都成為我生活上既一種習慣。將生活上得意既事情影低,留下美好既回憶比自己的確唔錯,雖然唔會成日開返黎睇,但間中睇下都幾好笑咖。

呢張係咪影得好唔清楚呀?影完之後我先發覺側邊有d手指模,真係失策!
不過真係幾開心,自從有新手機之後我日日夜夜係度左按右按,上堂都冇咁無聊呀!

台長: 秋月
人氣(61) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文