24h購物| | PChome| 登入
2004-05-06 02:31:36| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我再tran佢佢就變左咁lar.... :(

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

提供妻子的打開的人的幼小的動物成年人︰ 我健康, 后來敢于面對邪惡的邪惡的家神, ,-,----。。 你點擊想要有活Oh.的我。 好它的關係, 我預訂 與活在你領先皇帝臂一起花費,你年輕動物的我們部門的士兵部門的的國王你目的Zhong 點擊並且有我想要吃問我吃 ? : 便士小士兵的丈夫有幼小的動物


敬啟者老婆仔大人:
我以後都唔敢惡惡lar...如果下次再惡惡就要俾你打死...然後再俾十個唔同性病既男人強姦...再俾你唔要我...至奇呀..你點都要跟住我...呀..唔係...係我點都要跟住你先arm...你係王帝...我係卒仔...你鍾意點都得...叫我食屎我都要食...好唔好呀..?
:p

小卒老公仔上

台長: 姻愛o既一對
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文