24h購物| | PChome| 登入
2003-09-12 15:37:21| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

猛片速遞

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

由icon負責招募及訓練一支4人精英部隊(Sun,Andy,Cyrix,Kai)簡稱SACK,奉命逮捕病態大學生卓號「廣叔」去唱K
豈料在押送大學生到K場途中,他把握機會擠到攝影機前說:「誰能救我出來,我會給他1942必勝祕笈.」
有關片段在電視台不經意廣播,引起全港哄動。為了奪得這本祕笈,全港1942狂熱份子傾巢而出.
SACK面對的危險前所未見,押送大學生到K場唱K路上步步驚心。
賣點: SACK訓練逼真嚴謹,演出尤如行軍,追截大學生,驚險刺激.

Andy說:你睇完後一定不禁對遁地術既出神入化顯得有興趣
Kai:大學生能否成為本年度最佳影帝,將會成為城中熱門話題
Sun:我地今次用左2xxxxxx請左【荷李活】【武指】做師父一定能帶比大家無限驚喜!
Cyrix:我地真係冇用替身o架,成套既對白講乜我都記得,唔信就算!

《廣叔雄風》(S.A.C.K.),9月18日盛大公映。
好睇指數:正正正正正
出品︰電影Icon
演員:阿新,菜蛇,陳基,Kai,大學生,歌王,子健,溫仔,陳仔(友情客串)
導演:陳藝某

台長: BBQ
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 數位資訊(科技、網路、通訊、家電)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文