24h購物| | PChome| 登入
2003-06-14 12:23:37| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

大榮華

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

yeah!!! 我又去大榮華朝聖了!!
好開心好開心好開心
十二點幾, 買一份東方, 之後衝上去!!
衝上去之後, 哈哈, 畀我又見到韜韜!!
無見一年, 又大隻咗噃!!
叫咗我鍾意食既粉果, 馬拉糕 etc...
好好食, 仲有芝麻糊添...
最衰彭比無胃口, 得我一個人食, 唔係咁開心... 不過有得去大榮華, 我已經好開心!!
臨走時想同韜韜影相, 可惜佢已經走咗...
唯有同大榮華影相...
其實我擒日食埋叉燒飯同芋頭糕, 不過費時畀你見到我咁大食...
我哋下一站係山頂!!

台長: 云妮
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文