24h購物| | PChome| 登入
2004-01-15 00:52:28| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我地又曳曳....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

本黎唸住今日唔返學....=.=真係好cool呀喇 唔想起身
你又話唔同我一齊返 因為你累喎...但係我唸下唸下又唔好唔返喎
咁我咪叫你同我一齊返...跟住你好似唔想咁 話好
咁我咪過左去搵你一齊返 你好似好開心咁....
我地去左唱k 上埋下午堂...我地去左行電話商場 你買左燒碟樹 都ok平
我又買左隻game 點知又玩唔到 / 上次買過d又唔得好嬲 好唔開心呀
成百蚊架 /下次我一定唔會再買啦...跟住我去左你屋企幫你裝機...
我地去到樓梯口又曳曳喇^^...我地改唔到架啦 哈
跟住我去到你屋企 幫你整左d 但係太慢喇 攪到我冇心機整=.=
聽日再黎整過啦...老婆你病啦....休息多d飲多d水呀 知唔知呀..
你訓啦 我好掛住你呀...!!

台長: barry*
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文