24h購物| | PChome| 登入
2004-01-02 20:54:06| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好在你唔嬲啦...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日又冇寫日記喇...
尋日本黎你仲嬲緊我架,跟住我打比你你都係好唔開心咁...
咁我唸住比你安靜下喇,所以打左比你一兩次就冇打比你...
你放左工打番比我 過時我知你冇咁嬲喇 ...好在到最後你都冇嬲我喇...
==============================
今日你一早黎左...你尋日話黎架喇....
我地又曳左一陣,哈
好眼訓 訓左一陣 但係你約左lisset佢出去行街 一陣你就要走喇...
跟住我同你一齊出門口,唔該哂你呀 老婆...多左條ram快左好多...
你一早返左屋企 好乖乖呀...星期日就到啦 你一定好開心姐

台長: barry*
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文