24h購物| | PChome| 登入
2003-12-01 20:10:46| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

唉...難分難解

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

e....寫得番日記啦喎...
今日唸住開開心心同你去睇e生 但係今日又好多唁開心野發生
食飯過時冇啦啦比人屌...痴撚線 都唔關我事...
同你食完飯...你冇啦啦聽到d野 做左d你平時唔會做ga野
攪到我有d驚...唔知點咁...唔鍾意你咁...好憎______
你陪我囉完身份証,跟住睇e生....哇,見到d好神奇的東西 貼住d野可以避孕丫!!唔係掛 我好想問個護士 但係你話唔好 咁算囉...哈 攪笑
但係去到你鋪到 你個fd打比你 叫你出去...同我最憎過幾個,唔知點解咁憎...總之係憎啦..
你同我講話會去 你明知我唔鍾意...但係我記得你之前話過 <如果你唔鍾意我唔去呀> ...你係咁講過 但係可能你唔記得左啦...算啦
我講左一樣記 有d過份我都知sorry!
我都係唔想你去姐!!! 但係我都有錯....對唔住 希望你會諒解我...
但係我真係好唔鍾意你去見過幾個人...但係算啦 如果你要去 我逼都唔會有用

台長: barry*
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文