24h購物| | PChome| 登入
2006-03-16 00:06:12| 人氣79| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

--好開心的餐廳實習--最後的第二天。。。

今日實在太開心啦!!

好唔捨得呢一個實習課呀!!得番一堂咋...>_<唔制呀!

因為餐廳實在太好玩太開心太多野食太正啦!

今日我地十個人開左三枝酒黎飲,一枝紅酒,一枝白酒,一枝香檳...嘩!正到爆呀!

香檳係最好飲的,因為有氣呀!哈~

不過唔知係未飲得多左少少呢,我有五分鐘時間個頭係WING WING地既...

不過真係太開心啦...我地仲CHEER,好似真係開香檳慶祝咁!

今日飲完酒大家都好開心...個個都係度扮飲酒,但其實我覺得佢地唔係扮GA,點都真係有少少酒GA...


另外,今日仲有一件好開心的事----就係一個超級好人的葡國客人啦!

佢係KITTO負責的...

今天BENNY教左我地開酒,咁Q呢一位客人又叫左一枝酒喎,咁KITTO未要同個客開酒囉...

好搞笑GA...KITTO開心好耐,BILLY係隔離又搞笑WO...

個客都真係好好,佢一D都無介意到...仲好NICE咁同我地笑TIM...真係超好人GA...

然後到最搞笑的一幕啦,個客人叫左個龍蝦食啦...

咁佢就已經卷起杉就諗住動手去杉龍蝦肉食GA LA...

點知佢一反轉隻龍蝦--------------------

係空的!

笑死我地啦!

因為我地餐廳所整的龍蝦係起灑肉的,所以歌一隻所謂的龍蝦係得隻殼...

你話笑唔笑大人個口呀...

不過個客真係好慘呀!

因為佢真係好好人,對我地又好好,又同我地傾計,講左一D有關酒的野比我地知,

真係好開心GA...好鐘意佢呀!

佢令到我覺得自己無簡錯呢一行,就算几辛苦都係值得GA~~~

YEAH~~~

台長: happy forever
人氣(79) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文