24h購物| | PChome| 登入
2004-12-23 15:06:27| 人氣151| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

手球no.1111

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日我訓訓下覺,熹樺打黎話要練手球..
我都唔記得左..
都趕唔切la..所以唔練lu..
過左一陣就換3去睇女甲爭冠軍喇//..
mass爭第3 lose左a><
女甲打得好激烈a~
kys d人好冇ball品a..
金仔整親佢地o係度歡呼wor..
wa..頂!賤格得佢地丫..
好彩我地女甲win ja~
仲有o個個打南華ge騎呢頭a~
金仔整到佢成個pa低a~wakaka~
唔整到你委容你咪偷笑lo~
wakaka~〕

之後呢~我地成班人& fish去左人家打邊爐喇~
又食左勁爆多野wor...
都係金仔la~
起碼叫左成廿幾碟肥牛a..how to eat??
之後我地o係度玩la~
隔籬d老人家又話我地嘈wor..
我地唯有細sound少少la><
then,魏呢倒左d湯落d夏枯莘ge?度..
之後個a伯呢就鬧左幾次魏:你都傻ge!
之後就一直啤住我地,
then fish就叫左個經理黎port佢喇~
wakaka~睇你死未~



target:我地手球都要第1 ar><精英賽都要打好d a我~

fish:我想你教a~我愛你a~

台長: "*副攻手●包▊|
人氣(151) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文