24h購物| | PChome| 登入
2006-10-25 19:50:56| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

感触

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

忙碌地渡过了昨天写日记的时间!!!!!`
吾知从几时开始,我对汽车产生兴趣.
同YOYO用左自习课既时间黎研究.
琴晚我凼翻妈咪.
原来,女人真系好简单,.
可能呢个就系点解成日俾男人昆既原因!``
点解呢家甘多男仔追女仔,
原因好简单,因为呢家广东省男同女既人口比例系120:100`!
即系话`120个男人当中,得100个女人!
又回归到呢个母系史族社会?????????????
原来世界系好细,但知识系好Broad.!
好耐无见过家姐了.琴日同佢去呀饭.!
佢后生左!~我都青春左`!
今日,,去帮阿RAIN睇Boot~!有D怪自己冲动,10月头就买!~
放学去同几个同学去思由屋企,佢为左PYANCHEN同屋企人闹矛盾.,
佢都系D为左朋友两亦插都既人.,我好欣赏..!
如果系以前既我,,可能都系同佢一类人!~
但呢家既我,成熟左,识捻左,,就吾会甘!
我会捻一个都吾会伤害大家既办法~!
可能,,呢D就系D大人点解要话我地细路既原因了!~
星期五要同家姐.阿姨地去呀饭!~
好紧张~!我要快D复习&&&复习!~
我知道,天系吾会待薄勤力既人!!!`

台長: ausunny
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文