24h購物| | PChome| 登入
2008-01-13 05:10:55| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

09/10-01-08 孖住黎

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係特別版
2天大放送

今日係小文生日
but聽日仲有一科考試
所以留左係home
同埋因為之前訓得個幾鐘
so2點幾起左身
睇左一陣野之後又走左去sleep
一訓就訓到5點幾
知大事不妙
就立刻溫習
but溫極都溫唔入腦
又走左去玩pc
又去睇下野咁...
食完dinner之後(溫左10%都冇)
因為係文大佬(只限今天)
點都要做少少野ge~
叫左佢10點幾去左世界打機
之後等到小南同工
就同埋phooey去左一哥食宵夜啦
一邊食
一邊就過左12點啦
不過仲未完
因為小南佢buy左一個cake
我地食完一哥
雖然過左12點
已經係10-01-08啦
but都上左黎我home玩
同埋食蛋糕
今次有小愛唱生日歌比文大佬聽
同埋我地之後都有唱左一首好特別ge高key版生日歌
之後玩多一陣就走啦
而家就正式咁溫我ge考試啦
溫溫溫
冇睡意...
早上8點了...
home人同我整左個早餐同埋bath埋(尋晚未bath=^^=)
我就出發考最後一科啦
今次係考"中國通史"
je係歷史
so都幾多野溫
我今次唔係咁好彩
其實唔係我
其他人都係
我地10個有9個都冇溫"道家"ge一題野
點知
必答題出左
我地一攞到份卷
你眼望我眼咁就知大獲啦
我本來都想放棄唔答
做完一題3選1就走人(全卷要答2題)
but我諗起如果我一唔合格
就會有好大ge後果
因為我之前應承左人
so我必哂d腦汁出黎
我咩都諗
我記得戈個叫"老子"
同埋有"道士"ge樣野
就係咁吹啦

---------我的思維:---------------
道士→傳真教→丘處機→楊過→九陰真經→神鵰俠女→古天樂??

我就憑我ge記憶
諗返起我仲係ps年代玩戈隻"神鵰俠女"
我背左裡面戈個心經出黎(因為玩戈陣時真係要背)

--------九陰真經:-----------------
天之道 損有餘而補不足 是故虛勝實 不足勝有餘"

我唔理啦
記得咩都寫
就咩狗屎垃圾都寫落去
之後就好暗淡咁走出去考場啦
因為我sis都係今日exam
佢咁岩又考完
佢就黎左澳大搵我一齊走啦
返到澳門
佢就同我去左睇醫生
因為我由聖誕節咳到而家都仲未好
唔睇唔得啦
睇完
就去左海星buy壽司食啦
同埋叫左phooey同埋小南黎我home食野(home人走哂返大陸)
因為我同我sis會整"橋墨"面食
都幾好食啦
之後小魚都黎埋
唔夠食
我地就整埋"橋墨"烏冬啦
因為小南同小夫都要返工
佢地2點左右就走左啦
之後小魚同埋sis話想睇"7擒7縱"
我就陪佢地睇多次啦
5點幾左右
小魚又走啦
我本來想打機ga
點知突然覺得好眼訓...
一諗...
我原來有49個小時冇訓過...
之後就走左去訓啦
一訓訓到9點幾
home人佢咁岩大陸返黎
就buy左個"來來對面"我食
好滿足
又終於都考完試啦!!!
超開心!!
之後小南放工
又上左黎打機
打完就走lu~
咁就過左2日啦...

台長: 豬仔包
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 每日一記 |
此分類下一篇:11-01-08 有個約會
此分類上一篇:08-01-08 孟"搖"

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文