24h購物| | PChome| 登入
2003-11-16 04:19:28| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

11月12日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日又係我地個班出hong kong island tour既日子喇,好開心呀~~^^我今日好鬼早就去到個碼頭喇,
去到個到鬼影都冇隻,
得我一個人係到食西北風>.<,
我今日講第二段好鬼緊張,
好似好多野講但其實好快a wor,
之後我地去左山頂,見到有其他中心d人係到考導遊~~~山頂個到超凍呀!!!>_<之後下晝我地去快活谷呀,我地去個陣時,我超唔舒服好想嘔呀,
係咁揸藥油都唔係好得,
可能因為架車太局喇,
去到快活谷之後我地入左去賽馬博物館參觀呀~~~
阿mark係個到扮野,
鬼搞笑ka~~~我地仲有去玩磅重tim 呀,but都唔準既,
我地仲有睇影片
,之後都冇咩野做,
之後我地就提早放人喇,
放左學之後我去左買野,
之後就番屋lu~~~超tired呀~~~

台長: ~~神婆寶~~
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文