24h購物| | PChome| 登入
2005-01-01 01:24:57| 人氣76| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2004最後一天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係2004最後一日la~
諗起上年既今日~我唔記得左自己做左d咩ar.........
不過2004年既生活就係busy lor!!
好似同外面世界脫左節咁........
不過係ac prefect house etc.......就學識左好多野lor~同識左好多人~

今日我做左好多野ar!!
首先一早起身同左我2個sisters去左睇功夫!!
期待左好耐既film~
幾好睇ar我覺得!!!
個佈景都好正~特別個豬龍鎮ar!!d特技都ok la~
元秋好搞笑lor.....
成日講粗口但係好順暢ga wo!
之後去左食飯同影貼紙相lor
good ar!
之後去左tony"s home玩ar~
although琴日發生左d事~
搞到唔知點好~
唉!!都唔知佢想點!
不過我地今日都依然玩得ok happy ar!!
不過tony:s home好似雪櫃ar!
冷死人la.........
佢自己都話有d北極feel.
o!
同congee整左個頭都ok 自然ar!!
um...............
我都要諗諗染咩色sin.....
ha~
今日同佢地打牌我同congee做左大鸁家
win左$60幾
不過d $$同晒黎加料lu......
今夜係home食左暖爆羊腩煲good!!
過左充充實實一日r!

希望遲d可以再去tony"s home玩la~
p.s不過一定一定會約早d kashing lor!
真係約早佢3個鐘sin得lor.......

台長: anna
人氣(76) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 流行時尚(美容彩妝、保養、造型、塑身、流行情報)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文