24h購物| | PChome| 登入
2003-10-10 00:57:43| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

8/10/03(三) 1st meet with Poly'sTerry

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

晚上7點諗住上kowloon仔park睇鬼仔johnny and rob踢波,點知去到佢地已經走左,我就去又一城 join威同p仔,因為晚上約左terry9:30油ma地等,既然換晒衫,預早出去行下好過返返上房.

Terry係一個net friend,暑假時識的,因大家有共同興趣,都幾岩傾,我從來無放佢係眼內,不過真係幾岩傾,我們約很多次一起睇戀愛寫真,但大家d時間好難就.因為知道今日係最後一日上,所以臨急去睇.
下午我同我個鬼妹roomate講我今晚會去睇戲with net friend,佢好緊張甘叫我少心d,又奸笑,我說:我們無野架,佢有女朋友架,moreover,he is not my cup of tea,she said:why not?

晚上見到佢,大家都好自然,好好傾,睇完戲行去mk食野,佢之前幫我比左ticket錢,食野又想幫我比,我塞返d錢比佢,he is a gentleman,送我上的士,叫我返到去打比佢,真係幾好,不過我再重申一次,he is not my cup of tea

1:30回到hall,同dan講電話講到4:30,因為我自星期一發生了一件懷疑被性so擾事件後心裡好唔舒服,想搵dan同我分析下
alice5點先回room,佢問我場戲睇成點,我講左大概比佢聽,我roomate仍然話:why not?he is good!

台長: Angel
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文