24h購物| | PChome| 登入
2004-06-23 13:24:52| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我o既龍力生日...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴日係乜日子呀?
我生日low!....but 係"龍力"
仲係紀念屈原o既大日子....
14 years old...仲有2年就可以光明正大咁入機鋪...lu!~
becoz....上次入,好似好唔free 咁....鬼死咁驚...
生日....呀ma 連利是都無封....
but 算la!~但係我無$$$$$$$ la//////.....


11點幾sin wake up.....阿哥仲都未番wor....
我岩岩wake up,佢就打番黎lu.....
佢叫我陪佢ning con....
ning con d 人送左2支藥水俾佢,有無搞錯呀.....
上次我就俾一支,今次2支....
可能知道佢ma 煩...
becoz 佢再上次ning con 時問人ning 支大o既 con 水....
s人今次d 人就俾2支佢.........
好唔fair.....呀

之後佢諗住去馬會ning $$$$,coz....佢win 左波!~
but 都無ling 到....之後番home....
and then 同ma ma ba ba 去食lunch....
諗住去大家樂就算,點知拆左....
咪叫我呀ba 去seven 食杯ice-cream.點舍又壞機(唔通連個天都唔鍾意我)
去左另一度食lunch...
之後個 kindergarden o既fd o既ma ma 打俾我mama....
話ning d 佢自己make o既糭俾我地....
oh no....本生我mama 話食糭做lunch,我話唔好....
估唔到都係要食糭,只不過個分別係做早餐同lunch...
but 早餐我多數都唔食....咁我俾面佢....
我tml 要食lu....

之後同我mama 去swim,....
好tired....
仲去接我baba 放工.....
之後....番到home,我baba 同我哥哥唱k.....
and then 就落左去食日本野lu!~
叫左杯清酒.....都ok 咁la!~but 都幾苦...
同sub...果d 俾....
sub 係好小兒科咖ja....


台長: angel..茵
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文