24h購物| | PChome| 登入
2008-03-28 11:03:35| 人氣136| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

‧撞車事件之2‧

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

撞車個晚
條靚仔同佢家姐係交通部度
低聲下氣,好好態度咁問我地有冇事
見佢地都幾有人性
我地都無踢爆佢p牌仔車人
連鬧佢一句都無!

到左尋晚
我真係好後悔撞車個晚無x爆佢個嘴同揭穿佢!
個兩個賤人
反轉豬肚就係屎
前晚講好尋日拎架車去車行整番好曬
又話會負責任
尋日到左車行又話有幾個地方個晚無講清楚
吾肯同我地整
淨係肯整兩三個地方
又話我地恰細路
姐姐,你貴庚呀???知吾知醜呀你!

嘈左一輪之後
東東話吾整就算
比番五百蚊我地(呢個價錢已經益曬佢!)
我覺得收五百蚊已經好蝕
因為淨係噴返個一佛仔車身都要四五百蚊,仲未計燈同手柄等等...
咁其他野點算???!!

但係個兩個賤人仲係咁同我地嘈
話我地都係想要錢o者
大佬!抄車梗係要錢啦
吾講金吾通同你講心呀!!!

仲講到自己仁至義盡
又話自己細佬撞左車個陣無走左去已經係好好人
吊!知吾知不顧而去係犯刑事罪,仲大獲架!!!
咁飱案發個晚附近仲有司警在場
目擊當時情況
個個司警更可以證明
當時條死靚仔有車住條女!
交警都判左佢錯,加上自己身有屎
就吾好咁多野講,仲聲大夾惡!

以為賠左丁屎咁多醫藥費就大曬
我地膊頭同隻手撞傷左都未睇醫生同你計
加上我地既身心受創,你點賠呀!!!

而家小黑落左係人車行手上
個個車行老細同個兩條pk係識得既
真係好擔心小黑比佢做手腳
而家只望小黑整返好安然返黎
如果有咩事或者比人做左手腳
我地一定揭發佢
投訴埋間車行

唉....講起就把幾火
谷氣谷左成日
未試過打咁大篇野
暫時報告到此
下一集有新消息再會

台長: ※ AMEKO ※
人氣(136) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

東東
唉,佢地兩個簡直就連孖4都不如,講野都未識講,又冇point,真係趺落地都要拿返舊屎,明明自己問題又唔認,我識佢地的話都覺得無face,所以唔好理佢地o甘多,遲早會有報應,若然未報就只不過時辰未到者.至於小黑呢,又真係幾令人擔心既,
不過都唔怕,如果小黑有事,o甘佢間車行實唔駛做都得啦.
2008-03-28 20:08:01
matt
佢兩個咁濺嫁
希望你地部車唔會比人做手腳啦
2008-03-29 05:03:11
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文