24h購物| | PChome| 登入
2005-09-16 03:59:31| 人氣155| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

◎必修課◎

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

又到佐一年一度的高美士校友會迎新,
不過今年的氣氛無上年迎新般熱鬧,
可能是少了人上黎暨大讀的關係吧,
only 兩個...加上上一屆好玩的學兄學姐走了...
"肥師姐"又唔黎,話要跳”漁歌”土風舞,
真係少佐好多樂趣......
上年坐滿三圍台的;
今年只勉強坐了兩圍,
真的有點差強人意呢......

不過其實成班暨大高美士的同學圍埋一齊,
雖然平時聚會唔多;
加上朋友圈子唔同;
課程又唔同;
但都唔怕悶場。
講下這個老師搞笑野、
講下那個奇奇怪怪校工、
又或者講下d同學...
都已經夠多笑料...

有個學弟他問我這個快畢業的老人家修夠分走得未...
我當然好自豪的說可以四年畢業;
不用唸大五丫;
話目前百六分入面還差幾分和論文就搞掂晒...
但他睇黎唔多滿意這個意見呢...
原來說的修夠分,是指這三門人們認為的大學必修課呢:
學業、社團、和戀愛。
結果我只有滴汗......
我說我已經可以合格畢業,
加加減減埋,我諗都夠六十分吧...
之後當然扮晒勉勵和指點他一番呢:
教他讀大學最緊要是唔好要讀大五、大六,
保證四年畢業先最實際,
如果唔係老豆都無面比。

不過我覺得這幾門必修課,
若真的有閒暇和精神,
都應該修一修的,
三科滿分當然最好添,
畢竟大學就等於一個小社會,
是人生好好鍛鍊的一個場所,
和人際關係地較簡單、純樸的地方,
但前題當然是要有時間和不影響學業吧。

哈哈......
結果他當然是被我開導了啦。


希望下次校友會聚會可以一樣咁好玩呢...


※今年聚餐的相片,d人十隻手指......當然數唔晒啦

台長: ◎不聞不問◎
人氣(155) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文