24h購物| | PChome| 登入
2003-11-23 19:10:39| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

PA籃球比賽

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日,阿麟返左學校,為咩呢?咪就係為左參加一年一度既PA籃球比賽LAW~

今日大家有幸,可以在球埸之上,一睹阿麟既超人球技,都可真話得上係上天恩賜LA.在比賽埸上,每個人都各展所長,各取佳績.至於經過了兩個多小時之後,阿麟又獨取了幾多分呢?係......兩分.

哎呀~都算係咁LA,阿麟好耐都冇打過basketball la~今次都可以算得上係為慈善而復出了.咁耐冇出手,自然係有d生手架la..有得分,總比冇得分好la.

本來都諗住唔打架la,不過傅碌同應棍話冇人打喎,又好難找到人.加上阿麟同左佢地講"我唔識打,我好差架"而佢地都冇話嫌棄阿麟,咁好la..大家咁有心.阿麟也自然唔會令大家失望la.

今日要對兩埸呀,一埸係對psa yr1, 一埸係對psa yr2.我地pam 4 人,加上借將一人,用上我地"三lun戰術",發揮左我地最大既力量.結果自然係如大家所想,大比數.........落敗.

其實今次果兩埸球賽,都係超班對抗架la.阿麟都冇諗過會勝出的,我地pam yr1都只係希望可以全力以赴,完成這埸球賽罷了~~~

比賽完了,出了一身汗,阿麟突然想起要做present,便回家去了...

台長: 尚未設定
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文