24h購物| | PChome| 登入
2004-02-20 22:10:40| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

思政 冰祭

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日又係定時定候就有既思政一聚~

今日上完CCIV之後,見仲有一個小時先到約定既時間。就去左OA上左一陣網同去bookshop睇左一陣書,出黎之後睇左一D轄委既野之後,見Raymond已經在Libra門口,就行過去一齊等la~

等到joyjoy,terry佢地黎到之後,vani就提議去踩冰呀。哦,踩冰呀,我都好耐冇玩過LA,記得上次踩冰都係要家長陪同架,結果大家都差唔多舉腳贊成LA。去到冰場,比左入場費,就馬上去choose對合心水既鞋,哎呀,原來我隻腳細過leo仔呀….

我地換好鞋之後,就信心十足,大步大步咁去咁行出去LA,當我地行到去冰場既時候,幾個身手不凡既細路在我地面前快速移動,我地馬上嚇到到差D跌響地…

右腳一踏落冰面,個心就離左一離,呀!比我想像中難保持平行喎,(我唔係唔識玩架。我既程度係可以向前唔可以向後,十次跌一次咁LA)行左兩個圈之後,一個字勁~仲未跌…誰知說時遲那時快….哎呀…!!!!!仲比人拍低左TIM….

不過好彩~之後同類形既事件冇再發生係我身上~而今日榮升PK王既~係TERRY呀,佢今日真係P到見紅呀…./. 為左提升我地既技術,我地仲係個場度搵D細路教我地玩踩冰tim.~有個小朋友叫家如,佢就教左我地成個鐘LA。雖然我問佢點檥可以煞制,而佢show黎show去比我睇既都係等佢停……不過最後都比我悟出停既要門~哈哈~好玩好玩~今日最好都係學到野。

台長: 尚未設定
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文