24h購物| | PChome| 登入
2004-05-19 06:01:00| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

追日劇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2004/05/14

我記得我上一次追日劇既時候好似係讀緊高中定初中,個時係追同一屋簷下,個時真係超級鐘意個套日劇,日睇夜睇,之後仲要問人借埋佢既二來睇,我真係唔訓覺,日以繼夜咁追,煲到個時日文都識講幾句,哈哈哈。

今日追日呢套叫做美女與野獸,係福山雅治同松嶋菜菜子做既,真搞笑,當時睇既同一屋簷下,都係有福山雅治架,個時佢係二佬,靚仔醫生,好多人鐘意佢,今次睇佢係”野獸”,一個吊而郎當既記者,真係好搞笑,我上一次睇既同一屋簷下,已經係超過六年前既事,阿二佬都好似老左唔少,講真,咁我都大個左啦,真係覺得好似睇住佢老咁呀~~~ 當時好靚仔既醫生二佬,依家變左有少少殘殘既記者。

今日煲日劇既時候,先覺得原來上一次煲日劇既時候,已經係咁多年前既事啦,好得人驚呀>< 當時係中學生,仲係屋企煲,依家已經係美國,仲要係大學畢業,連master都畢埋啦,嘩,時間過得真係好快好快,快到我都唔覺。

好肯定既一樣野係,我以前追日劇,一定係睇下邊個靚仔,跟住就會跟住個劇情咁喜怒哀樂咁,但今次唔係啦,就係睇到好多以前睇唔到既野,反而無咁care入面既人靚唔靚仔,靚唔靚女,而係覺得由佢既各種細節,學到好多野,學到好多做人既道理。

因為佢既場景係一個電視台既晚間新聞部,岩岩好係一個辦公室,我覺得我真係選係一個好岩既時間睇添(明明係浪費左讀書既時間,自己仲要懶係話選岩時間-__-“ 自己都受不了),因為我覺得我考完個bar,就要出來搵野做,咁即係就要進入工作環境,我係套日劇入面學到好多好多係工作上各種處事既方法。

令我諗起我之前睇過一本叫做FISH既一本書,好多企業既阿head真係唔多易做,我睇到阿菜菜子做得好好,而且佢真係一個女強人,好犀利,但一個人再點叻都係有無助既時候,都係需要人幫既。

唔知點講啦,總之睇完,就覺得超正,心情都唔錯咁。^________^
更重要既係,我又記得我係大城市來既 哈哈哈哈哈

台長: 迷暈蛋
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文