24h購物| | PChome| 登入
2007-03-17 03:22:53| 人氣105| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

怪怪的假期

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

香港大學有一個比較怪的校歷表
就是每到學期中間, 會有一星期的reading week
顧名思義, 這個reading week是給學生時間去做reading (或者是給professors)
雖然學生們read唔read, 校方不能直接控制, 不過reading week後一定會有很多mid term或其他死線, 所以大家都應該係多野做ge

無hall住的reading week, 照舊每日訓到兩點, 自己同自己玩手指
對住個mon都唔知做咩野好, 不過未到4am都訓唔著
女朋友又好忙咁開工
電腦又會只是能進入safe mode, 連聲音也沒有

書我又唔係無溫
功課都做左啦
不過呢個星期真係有d毒
唔係太知自己想點
可以去yahoo auction search 901玩成晚都得

如果六月開始返工ge話
呢個就係我脫離學生身份及時代的最後假期
hea左, 好似好waste咁

呢一刻的心情怪怪的
卻又不知那是為什麼
有d黑色柳丁feel
如果連物質主義及摔角的刺激也不能滿足我
我會覺得唔知想點
定係我e家心靈上真係有d不足呢?

台長: 阿a
人氣(105) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文