24h購物| | PChome| 登入
2005-01-18 01:52:27| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

ICAC 8/26/2003

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

ICAC 8/26/2003
今朝清閑
下午就:好忙、好忙呀,多事!好忙、好忙呀,多事!
點解會咁黑仔架...話說有村代表選舉(雙村長制gor隻),通常都係民政處d公務員幫手,拎返time-off,但20/7因為唔夠人,叫左三個contract staff幫手,一個係我,一個阿詩,一個係已經走左ge AA Maggie
話說當日諗住賺返d time-off等見工可以請time-off就得,點知點完兩條村,點緊第三條就比人叫左去點另一䒷
過到張大䒷,諗住再點多一條就走得,點鬼知未開箱已經好多人係欄杆後面,都冇乜所謂,咪點啦
一開箱先係四個連組長數票,結果數左兩次連counter chk都係同polling station個數差一票,開始加入多一組,report左就開始Q票(questionable ballot),將d意願不明顯或者冇印到ge q出黎,q左52張,送過去判,結果52張均被視為廢票,送返過黎放埋一邊,兩小組咁分1號同2號啦,分呀分,分完就各自10張一疊咁數,數完同對面counter chk,第一次兩組加埋個數雙方差一票,即刻知道大鑊,報上去啦,當然要重數啦,小組入面一對同另一對掉轉數,再由對面counter chk,結果都一樣;之後兩組ge票掉轉數,10張一疊再數,再同對面gor個counter chk,一樣,同組一對同另一對再掉轉數,再counter chk,結果都係一樣..........
中途已經起過兩次身睇下身上或者點票台附近有冇票,咁梗係當然冇
結果都要宣布結果啦,執野收工
輸左gor個當然有籍口唔服氣,四圍咁投訴,包括HAD HQ同ICAC,今日下午接到通知聽日下午要接受ICAC問話,去香港gor邊ge office,唔知有冇咖啡飲呢?又唔知成個過程會幾耐呢?
聽日返黎話比大家知呀!
唉,都好ge,當去見識下囉,不過一定冇得影相呢,哈哈
今日發現左樣唔開心野,就係坐我隔離ge Calli(打字員)好多時冇野做,但做左咁耐而家已經兩萬幾百蚊一個月!離譜,我都多野做過佢,又辛苦過佢,我得九千,佢有兩皮幾!豈有此理?根本同工都不同酬...........心灰,令到我越黎越冇心機做,越黎越想走,有邊個肯請我,人工又唔太差,又學到野,我實轉,離開呢個鬼地方!(雖然好多時好輕鬆,但完全學唔到其他野,只係學到點縮,學到點拖,學到點蛇同準時返工放工)唉.....................(長嘆)

台長: 黃金時代 遊樂
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文