24h購物| | PChome| 登入
2004-03-29 13:16:00| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

sPoRt pRoGrAmMe (PART 2)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期六繼續Self Concept 既 Part 2~~
又係一早去到 HKU Standly Hall~~
唔知係我個 group 人太乖…定係人個 group 唔好玩?!
3 groups 之中…只有我個 group 返齊人…
其餘 2 groups 只好加 d 新人入去!!! (上次冇返既人~~)
結果我個 group 係玩得最開心、最融洽個 group!!!

今次我首先玩集體 games~~
有“捐繩網”、拍數字、蒙眼扮盲人排隊……
全部講求 team work + 溝通 + 思考!!!

跟住我又玩番“扒水塔”~~
不過今次係徒手扒上一條有4、5米高既木樁!!!
木樁係由我既組員以繩拉住四面作平衡~~ 而木樁上亦有幾舊人工攀石手握~~ 上到木樁頂有一塊正方形既木板~~
當然做足一切安全設施!!!
首先係扒上去…去到頂就坐上木板…跟住再企上塊木板到…雙手要攤開…成個人作十字形既動作!!!

開始扒上去個下你都0米話唔驚!!! 不過扒到上去又已經唔識驚…因為要諗下點至坐到上塊木板 + 點企上塊木板!!!
最緊要係支持!!! 下邊既組員一路叫你、鼓勵你、幫你~~

今次 join 呢個 Sport Programme 成個過程都好開心!!!
一組人由唔識至玩到熟哂~~
我仲影左好多相添!!!

台長: 豬頭泳巾
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文