24h購物| | PChome| 登入
2003-11-24 20:19:41| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

反省期

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日頭痛左一日,但竟然俾我諗通左一d野….

自從佢出現左之後,自己都迷失左…自己依然無變,每當自己一投入,自己就會放太多感情,有時真係control 唔到!跟住就會lost……

同你一齊既日子,有開心,有唔開心,有困擾,亦有明朗…..但令到自己好情緒化,好易發脾四!其實係米因為你呢,我反省過,原來唔係因為你,而係自己既一時情緒,令你,令我,令身邊既人都唔開心…所以,依家,你既離開,亦可能係一種對我既ǜ,一種suffer……

我會好好地再去反省,反省一下到底出現左咩問題…反省自己到底想點….

我知道哩個又係一個考驗,亦會知道自己既錯係要自己bear番….!

Lord,leds me ….!

台長: HailieCry
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文