24h購物| | PChome| 登入
2006-09-26 20:41:20| 人氣124| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

一年半之前既相

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台






哈哈哈

好鬼好笑 !呢張相 好似糸 上年年初同八婆糸qq影既 !

哈哈哈哈哈哈 一年半之前既相拉! 睇翻覺得好好笑 好鬼白癡!

哎 呢一年半我有努力改變自己! 吾糸 !正確來講 應該糸呢半年!

因爲糸06年初我先開始要努力改變 恩 .不過 哎 變化都吳大!

雖然我真糸有努力阿 不過 ... 真糸好似都冇乜大變化嘖! 哎 仲糸甘既鬼樣.

恩 不過霖法同思想 我覺得變左好多 恩 識霖左!哎 自己認爲嘖 !!!



琴晚臨訓糸度睇mina 我突然好想剪男仔頭! 真糸好想剪男仔頭咧!!!

今晚睇翻呢張相更加想剪頭髮 哎 !剪晒d開叉既頭髮 哈哈哈

甘差吾多等於剃光頭拉 哈哈哈哈哈哈 !! 哎 見到d開叉既頭髮好吾爽

覺得好鬼煩阿 哎! 其實剪短頭髮幾舒服阿 隨隨便便 哎 衣家通街都糸長頭髮

短頭髮既女仔比例少好多阿! 所以 剪短頭髮都幾好啊 哈哈哈哈!

今日同阿蚊講剪頭髮我地都講到好興奮. 阿蚊都好想剪阿.!!

佢霖法仲顛過我 佢話想鏟青 顛阿佢! 真糸吾好話識佢拉 哈哈哈

我記得高一報名個陣見到佢 佢個頭就糸超短超短超短 兩邊仲鏟左阿!

哇. 超掂水!甘勇剪甘短 哈哈哈 不過衣家叫剪既話 真糸發下夢好辣.!

想剪嘖 不過我真糸吾捨得阿 因爲我雖然甘短阿 不過都留左成年阿

5555555 我想死啊! 頭髮長得超慢牙 恩

10月份啦 秋季啦! 要換髮型啦 !! 哈哈哈 8 9 月份糸直頭髮

秋天應該點好咧? 哈哈哈哈 剪短頭髮 剪短頭髮!!!!

等我儲齊勇氣 我就要剪頭髮啦 ! 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈






恩 減肥減肥減肥 一定要堅持減肥.


yeah.!!!!!!!!!




絕對吾可以再打擊我啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




台長: εϊз 大小蚊.
人氣(124) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文