24h購物| | PChome| 登入
2006-07-20 06:19:59| 人氣146| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

高文化既我哋~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日小b話好餓好餓, ok~甘我哋就去佐食夀司啦..

但我同sally食到已經行動不便~ 小b竟然先食佐少少就話完全飽和...

我暈~ ^_^|||

都有d特別啊姖... 餓既定義係??

pic:我同sally既壞習慣還是沒改~ 哈,

我的[泡伕錫紙辣椒粉海草鷄扒拉麵] and sally’s[泡伕蜂蜜蛋糕海鮮抄飯]!
哈哈!...

跟住因為本身無打算岀去既我, 衣着有d少咘~ 好無安全感既我決定唔行街!

so...我哋就...
去文華書城睇書~

原來入麵有間coffeeroom 可以一邊飲嘢一邊睇書ga!

幾ok..~

哈 , 我哋仲研究<人類未解之謎>!


oh~~~~~~~~~~`

哈, 以后多d去! 真係幾正!

b仲話果度做功課好好添.....

不過, 最后,

女人嘛....

哈, 而且還是我們,
------------------------------那么話當然是不少的!


哈哈哈哈哈哈 ..!

台長: 嗡_sbw
人氣(146) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職) | 個人分類: sbw傳説~! |
此分類下一篇:woo...
此分類上一篇:我~ (1)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文