24h購物| | PChome| 登入
2004-05-09 22:48:14| 人氣154| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我的名字,你的笑柄

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

名字,一個可以話係跟足你一世的野..可惜,我的名字,即係咁簡單,咁有意思,又咁敷衍:鄺石,識我的朋友,可能聽到呢個名的時候,回心微笑,唔識我的人,睇左之後,根本可能唔敢相信,可能又已經係咁笑到停唔到,有人話唔止我平時識講笑,根本我出世就係一個笑話.鄺石,好多人都鍾意寫呢個做礦石,又問我家人係咪叫鄺美雲,鄺泉水咁,呢幾年聽得太多喇,希望大家以後都唔好講呢d小學式笑話....有時我都想問,阿爺,你係咪玩野呀,細個真係好想去改名,不過大個又覺得冇咩問題,起嘛大家會因為我個名而記得我,又易記,不過細個就真係好唔好,我又係頑皮個d,好易俾老師話我曳咁囉....大個都唔錯,識左d人唔得個樣,都會記得個名嘛...
有次同我朋友傾電話耐左,女仔黎,之後佢阿媽咪話佢,問佢昨日同阿水傾電話,佢話朋友囉,咁佢阿媽又追問,男定女,叫咩名,我個朋友話:鄺石,之後佢阿媽重話,我要真名呀,好在,呢一刻我唔係係現場,如果唔係,我真係唔知點....
個時細個有個同學打黎,佢知係我呢,就好串咁講,唔該鄺石,賤石,爆石....佢每次打黎都咁講,我都唔知佢累唔累,重有,佢個時成17age.....
有時都唔係好鍾意同人講我的中文名,咁咪改返個英文囉,其實真係好有意思,又少特別喎,Stone..話說小3個時係需要每個同學都有一個英文名,寫係黑板,我之前個晚又冇prepare喎,咪求其係英文書找左個cat名囉,老師話呢個名唔係好親我,之後就叫左我用Stone,到宜家我都重用緊呢個英文名,不過你知男仔都係唔多叫英文名,叫花名多,我個花名,又唔係我個中文名.....
宜家,我對我中文名有左感情喇,鄺石,呢個可以話係21世紀最cyber的名字,佢唔係咩傑呀,咩俊咁出色,不過佢一定會令你記得佢,留係大家個心仔度,對嗎~?

台長: 一個可笑的人
人氣(154) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 藝文活動(書評、展覽、舞蹈、表演)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文