24h購物| | PChome| 登入
2004-03-05 21:11:00| 人氣112| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

陷家買單車啦喂!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

果日俾啟榮放哂舊車前呔D氣,PUMP唔番,

本著科學精神,我嘗試整番佢。

發現只係因為長期暴曬令個咀入面舊膠溶左所以先PUMP唔到。

整番,PUMP到硬,對呔又深一層認識。


多部舊車,同啟榮一人一車喳左番學校,

仲特登去平時跑河跑死果條路,

做左個「體能較好o既同學」,行左三條橋。

新市鎮真係新市鎮,城市規劃好好,

喳住部車都無乜邊度去唔到。


真正o既旅程開始-----我地決定喳出屯門。

跟西鐵、然後跟公路、再跟輕鐵、最後又跟番西鐵,

咁都俾我地去到屯門市中心,公共交通工具本身可能係最好o既地圖!


去到都係循例食番個TEA、行陣街就走。

點知係我走果時架車甩鍊,仲卡實左、mon極都mon唔番出黎。

我地泊埋架車埋側邊整,足足整左半個鐘。

絕望之際,諗住拖車之前,求其將條鍊掛係齒輪度,

CHOK左幾野,竟然整番好.......

齒輪之強,在於其能將極少之力變成極大之力!

發明齒輪條友真醒,鬼唔係又係中國人啦。


落到元朗,買埋前後燈,靚仔哂!


各位!買單車啦!一定唔會後悔呀!

台長:
人氣(112) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 攝影寫真(作品、技術、器材)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文