24h購物| | PChome| 登入
2004-01-11 21:20:00| 人氣100| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

請人食野都要俾人罵?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

1月11日:
今日要番工呀!但係我唔係咁想番呀!因為好累呀!而且要咁早起身,我喺張床喥諗咗好耐呀!我喺喥諗起唔起身好呢?但係我應承咗人哋番我點可以唔番呀!今日我有d唔舒服呀!唉.......喺呢個落雨天喥,有好多灰嘅嘢呀!但係我唔可以俾自己諗呀!因為我一諗我就一發不可收拾喇!我講緊係我d眼淚呀!所以唔喇!番到去,佢哋話我做咩會番咗嚟嘅?咁我咪話做咩我唔會番嚟呀?佢哋就話你唔係請假咩?我喺喥諗做我我自己請咗假我都會唔知嘅?跟住我一直喺"can""tan"喺做呀!我開始覺得我自己好熟手喇!而且對住d鬼老都唔係好驚!所以我好開心呀!因為我得咗喇!我之前覺得我自己一定唔得喇!一定做唔嚟喇!點知我做得幾好喎!^^跟住開始好唔舒服喇!但係離我放工仲有好多時間呀!所以之後我d面色好辛苦呀!我對d人(嚟買嘢果d)好冇笑容呀!所以我都覺得我好似唔係幾好喎!自己唔舒服搞到嚟食嘢嘅人都唔開心!唉......我只有強笑喇!今日我都冇咩點同m記d人傾計!
今日我約咗妹妹,細佬去行街街!我see岩咗好多嘢呀!我好想買呀!但係我驚我會後悔呀!所以最後都冇買到嘅!之後佢哋話會去買嘢食!咁咪去囉!去到我話我請,咁我叫佢同人講話食咩!咁我個妹妹就講得鬼咁細聲,咁人哋可能listen唔到,我叫佢講大聲d咁佢唔講喎!咁我咪惱囉!之後我就去咗第二喥買,我請咗我細佬食!佢之後話唔食喎!我叫咗好多次叫佢食喇!佢都唔食喺喥發脾氣,咁我仲唔開心喇!我請人食嘢仲好心叫咗佢好多次,但係佢咁都唔食咁算係點呀!如果有人咁對我就好喇!但係好可惜冇呀!咁我對佢好都唔得,咁都俾人罵?我係咪天生俾人罵呀?我今日真係好唔開心呀!我個頭有d痛,我都同佢去行街,但係做咩佢要咁對我呀!我個心好好痛呀!我咩都冇喇!我咩人都唔係呀!咁我係邊個呀?我對人好都有錯?咁我以後應該點對人呢?
爸爸打電話番嚟,咁妹妹叫一句喂..........咁我知佢係叫我嘅,但係因為我覺得佢咁冇禮貌!所以我冇理到佢!之後我細佬listen話我同妹妹鬧架!之後我細佬叫吳素珍listen電話!咁我咁係listen喇!爸爸問做咩嘢呀你哋?跟住我同妹妹罵起交嚟!爸爸就話好煩呀!之後我開始哭....哭到我講唔到嘢!所以爸爸以為我放咗個電話唔listen!佢係咁喂......冇幾耐之後我問佢仲有冇嘢?佢問我明天幾時放?咁我咪話唔知囉!佢以為我發脾氣呀!所以唔講呀!但係我唔係呀!我真係唔清楚呀!唉..我覺得我咁做搞到爸爸好辛苦,好難受!我listen到爸爸好唔開心!但係因為我自己都唔開心,我都唔知點同佢講好喇!唉........慘.......搞到我冇心情讀書冇心情溫書!明天都唔知點算呀!

台長: 珍珍薯片
人氣(100) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文