24h購物| | PChome| 登入
2005-01-29 04:51:47| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

團年燒(一)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

一年一度既新年又渡入倒數既階段,而今年我地就搞團年燒!!簡單d講就係BBQ...
其實由上年講到依家,到今年先真真正正有得搞!!上年都係得個吹!!

而今日未去燒之前就去屯門剪頭髮先,因為我覺得個頭一長就會好痳煩,同埋我又唔係要做長毛發!!哈哈,由4點就等到5點幾先到我剪,不過搖搖就陪足我個幾鐘!剪完頭就再去番美食廣場到會合番bobo佢地喇!!

搵到bobo之際,有見個人佢個巴死人頭髮,真係可以去用黎掃地,大到你唔信!!

搵到bobo同埋豬頭佢地就去志樂到買野先喇!!而今次就分好哂邊個做乜!!我同搖搖,bobo佢地就負責買野食,亞熙同亞定就去搵爐先,雖然今日都有落雨,但係我地堅決都係去!!好彩去到都已經停雨!!

我地就唔只燒野食咁悶喇!所以一早就講埋有咩野玩~
野食燒完就到遊戲時間!!我地都早有準備,帶定衫同褲!!我地就分左3隊,贏左就得3分咁落去..

一開始就講個規則點玩,而個個都問o呢樣個o呢!!真係痳鬼煩!!哈哈
o攪完個規則就可以開始喇,而第一個game就係傳雞蛋,而我地就買左一盒蛋,每組就分9隻咁多!!

雖然o呢個game成日都見人玩,但係今次用咩傳都要set定!!計時3min傳得幾多就幾,傳得多就當然贏喇,一開始仲以為亞樑個隊係冷門,點知一開始就帶出去,成個馬位!!黃平佢地個隊都快過我地!!

佢地出緊第2隊我同亞熙仲番緊黎!而第2隊我地就出亞細同我,今次就用腰傳,仲落後緊既情況下就唔理三七二十一死衝!!一下,兩下,粒蛋就爆埋,咁就唯有番起點再攞蛋,傳緊第4隻之際佢地已經玩完!!而我地就爆左兩隻,亞樑佢地就爆左一隻。第一局就比亞樑個隊小勝一局。

玩完o呢個game之後就到第2個game喇!!
第2個game就係玩搶波,就係起點轉10個圈,之後再以超快速去攞個波番黎就有一分,唔係個game o攪笑,而係個個都pk既樣!!而今次第2回合又係比左亞樑佢地個隊贏埋!!估唔到佢地臥虎藏龍...

待續...
28/1/2005

台長: 小丁
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 搞笑趣味(笑話、趣事、kuso)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文