24h購物| | PChome| 登入
2004-03-28 21:05:08| 人氣143| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

丙組聯賽(資格賽)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

因為今日要比賽,所以7點幾就起左身洗面換衫出去啦,去左食一個早餐,食完之後就去左M記搵亞樑同simon佢地啦,之後就一齊行去新元朗中心搭西鐵去美孚,之後再搭地鐵去太子啦,落車先見到牙去簽佢地,之後再一齊行去等佢地,到左見佢地又未黎齊,所以就去左行一陣金魚街啦,哈哈,係到睇魚,好似成班自由行咁呀,行到差唔多就行番去搵佢地啦,之後齊曬人就一齊去比賽啦。

去到換完衫就搓波啦,搓左一陣就差唔多開波啦,到左開波,唉,平平無奇,個個又唔出聲,打完一球又無咩士氣咁,得我自己係咁嗌,佢地個個又唔係打得好好,又唔習中,唉,對手弱姐,如果好dd,我地就會輸,唉,話佢地又唔係,唔話又唔係,就算打完一球勁勁地既一球波,都好似無咩特別咁,無咩表情,打波點會咁嫁,就算唔係我打,我都覺得好高興,因為全場人睇緊我地打波,都係想睇到我地打波既樂趣姐,唉~一齊努力加油啦。雖然入左資格賽,但係下次要再打好。
以上只屬個人意見,如有何問題,請見諒。
第一局25:18
第二局25:17

之後就搭車去友愛再打波囉,搭車個時吹吹下水,就講一d今日比賽既野囉,唉,開頭大家都提唔出問題係邊到,之後講講下就去諗點解決,大家都開始有一個共識係到啦,之後就落車去食野囉,食野都冇咩問題,但你d野飲就死得,又唔甜,之後亞樑咪叫人加糖,點知佢睇到杯野有d野,原料係甲蟲腳呀,救命,之後我都唔飲啦,勁污糟,xxyz佢呀,以後都唔會去個到食啦,頂,諗起都想嘔。

之後就去左打波啦,因為d女仔要練波,所以咪搓波囉,大話話搓左成2個幾鐘呀,哈哈,打得勁好,我地2打2,又打到,又守到,又攞到d放波,又有出聲,哈,之後係咁勁打囉,哈哈,搓搓下又打左個波上去,如果打左個波上去就好樣哀嫁啦,因為會比佢地班人勁笑,勁話低死,都要無奈咁上去攞番個波囉,哈哈,我自己就打左一球上去囉,勁比佢地笑,哈哈,不過佢地一打左上去,我當然係第一個話佢地低死個個啦,哈哈,打打下,我踩到亞樑隻腳,佢就勁痛囉,我就好似整到自己之前個舊患囉,行路都有d痛囉,不過都係照打,唉,打打下又抽筋,本來得前面大腿抽,但係諗住轉身拉一拉,後面大腿再抽,之後亞仔咪幫我整鬆d肌肉,之後都無咩事,好耐都未試過抽筋啦,下次都係要早d拉筋先啦。之後又再打,打到6點就沖涼番家啦,搭車個時又訓著左lu,哈哈,今日都要早d訓啦,聽日又要番學,再唔番就無曬d堂,就唔比考試嫁啦,唉,早d訓,聽日新開始。

ps:再努力再努力。小丁,加油。

9:00
28/3/04

台長: 小丁
人氣(143) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 搞笑趣味(笑話、趣事、kuso)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文