24h購物| | PChome| 登入
2004-03-03 18:54:57| 人氣95| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

充實

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日又係番學放學咁囉,番學d野都幾難嫁,普通話又要test啦,要做勁多野,電腦又有報告又做,物流又有,中文又有,勁多功課。之後放左學就同左林屎&另一個朋友去左龍島食野啦,哈哈,連續3日去個到食野啦,好食嘛,哈,今日我就請左林屎食啦,因為佢幫我整野嘛。好平姐,never mind,之後我地就係個到傾下計咁啦。

then就去左library到做報告啦,去到library見到亞肥喎,佢自己係到睇magazine喎,咁我地就叫佢幫我地睇野啦,咁我地就去搵書啦,搵左1個鐘就搵到做咩題目啦,之後我地就再睇下d書,咁我就自己借左一本書黎睇啦,本書叫做(與狼共舞不受傷),借完之後就走左啦,我係搭車個時就係到睇本書啦,睇睇下都覺得本書幾好睇嫁,有一句話:對別人的生活太過投入,自己的生活反而過得一團混亂。lee一句野值得我去學習呀,哈哈。

番到home就睇左陣本書,就執房lu,好耐都無執啦,無咩時間嘛,尋日又去左天水圍,都無得執,見今日有時間就執左啦,哈哈。

ps:好,做功課。

台長: 小丁
人氣(95) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 家庭生活(育兒、親子關係、婚姻)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文