24h購物| | PChome| 登入
2003-09-11 19:38:03| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

踢波與歌唱比賽

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

八月廿四日朝早,我同大西係九點鐘前已經到左廣源既足球場,因為係前一日,朱仔同黃虫約左我地去個度踢波。講起,大家都識左成個幾月,雖然係志趣相投,不過就未有一次真真正正咁係場上踢番次爽既,只係去camp個陣同陌生人玩左一陣而已。九點鐘過到去,都唔見佢地既蹤影;九點半又過左去,仍然唔見人,我同大西都顯得好唔耐煩,於是就走去細場度睇下佢地係唔係個度,點知細場連鬼影都冇隻,真係越來越躁。十點到喇,先見到佢地慢慢行過黎,個陣幾想打佢地呀,朱仔最離譜,九點先起身,個陣我地已經到左喇,哥仔。

廢話唔講,就同人地踢左上黎,睇黎我地個個都未熱夠身喇,個波到腳都唔知點去處理佢,下下失波。後黎先慢慢上左腳,朱仔更係個人表演,一個人係咁扭波,我地只係企係度,等佢幾時扭到累左交個波俾我地。快樂時間過得特別快,好快就到左十二點,係時候要去食晏,跟住就要搞今個暑期長征最後一個活動了。總結今場波,雖然我入左幾多球下,不過作為一個中場既我,入波唔係我既責任,分波先係我的職責,可惜今次我傳既波都未夠到位,搞到我地既前鋒大西都唔知點好,跑到佢死死下,佢好似冇入過波,都係我呢個中場冇能,對唔住呀,大西。而朱仔射左好多次遠程炮,只係唔中目標,佢話佢今日失準,可能係因為佢心中既個個「她」今日唔會出現掛;黃虫做後衛都幾好架,雖然都有失誤,不過失誤就個個人都會架喇,都係要讚下佢,希望下年既學界比賽,佢可以踢得更好啦( 希望我都係 )。

一點半,我同大西兩個提前黎到中心禮堂,出面橫風橫雨,呢度卻係鴉雀無聲,真係好大對比。大西突然話要出去買野,我獨自一個留係禮堂等佢,趁冇人係度,不如靜靜地訓下覺。一撻落個地下度,合埋雙眼,先知道原來我真係好累,不過呢幾日都冇時間俾我好好咁訓下。兩點過後,依然冇人進入禮堂,睇黎d 人又係遲到架喇,算啦,遲到又唔係咩野特別既事,我都經常係咁,況且今日既天氣又咁唔掂。轉眼間,長征人陸陸續續咁黎左,我地既工作又要開始喇,佈置既佈置,搬野既搬野,大家分工合作,所有野都完成晒了,就係得個音響唔多掂,搞左好耐都係咁樣,都唔知做乜鬼。D人都出晒去食野,淨番我、大西同阿達三個傻佬係度,我地既玩野時間又到喇,又扮IQ博士入面既超人,又扮食神入面既夢遺大師,真係好過癮。最後就係我地練下前手翻個D,點知個個都撻到條腰骨痛晒。

比賽就快開始,我地各就各位,我地既位置係最悶既,負責擰「咪」俾人,其後就係一直坐係度發呆,係冇聊架喇。QQ同阿衫係今日既司儀,佢地都話好緊張,點知一出場就講錯野,佢地都話自己好唔掂,其實初賽個陣,我同大西都有出錯,只不過我地兩個係唔上心既人,衰左都唔當一回事。跟住又輪到音響度出錯,算啦,都係個句,「從錯誤中學習」。有驚冇險,到左揭曉誰是冠軍既時候喇,係一個靚仔奪得呀,佢贏左就梗係要再唱多次架啦。係佢唱歌其間,我地成班義工就係佢後面又跳舞,又轉圈,跟住就係我同大西兩個打側手翻出去,個感覺真係好爽,只可惜阿達提前番左屋企,如果唔係,我相信我地會玩得更激更過癮。

比賽完左後,又係影相時間,我地男仔又係搞鬼既時候喇,人地影相,我地就係度破壞,擰個「小心地滑」既牌係度周圍搞,扮彈吉他、扮拉二胡‥‥‥最爽既一幕就係朱仔抱住我影相,真係難為左佢喇,佢想抱既人冇出現,而要抱我呢個幾百斤重既人,唉‥‥‥最後影左幾張集體相就走lu,今個暑假既長征活動亦就此告一段落。

出面仲落緊大雨,有一個傻佬提議大家去飲糖水,咁我地就順人意啦,我同大西都係以食野為主,肚餓呀,大家食完野就番歸。可能三號風球已經懸掛左,落左車行路都好難,連把遮都整到斷左,咁就唯有淋住雨行番去,都幾爽架,雖然俾雨打中都幾痛。

台長: =_="
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文